Megint gombászni voltunk...
2014. szeptember 07. írta: motoroskonyhaja

Megint gombászni voltunk...

Sajnos majdnem csak a szokásos felhozatal volt: galambgomba, vargánya, fejlődő őzlábgombák és találtunk egy fasírt szerűséget is, amivel nem is tudom mit lehetne kezdeni....  :D

Kedves objekt678, van ötleted mit is tegyünk vele?  Esetleg lehetne belőle stefánia :) :) :)

DSCF7171.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://motoroskonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr856677523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

objekt678 2014.09.08. 20:53:12

Ehhez nem lehet egyebet fűzni, mint ételimádók térdre, imához!
Én egy buta, eredetileg városi ostoba vagyok.
Törekszem arra, hogy lekopjon rólam a városi.
Hú, de finom lehet !
Nagyon irigyellek, kedves ételértő barátom.

objekt678 2014.09.08. 21:23:44

@objekt678:
galambgomba, vargánya, fejlődő őzlábgombák és találtunk egy fasírt szerűséget is, amivel nem is tudom mit lehetne kezdeni.... :D

Így, ebben a sorrendben élvezkednék én is. Te motoros !
Nem tévesztettél Te szakmát ?
Én csak pislogok Rajtad.

objekt678 2014.09.08. 21:40:52

Sajnos nagyon bukok a kajára: végül mit csináltál ezzel a nyálcsorgató gömböcskével?

motoroskonyhaja 2014.09.09. 16:39:13

@objekt678: Életem első szarvasgombája, amit nem vettem, hanem találtam. Persze elvittem a hivatalos gombaszakértő ismerősömhöz, aki azt mondta: na, Ajkán eddig senki nem talált szarvasgombát rajta kívül.
Sajnos trufa felszerelés nem volt nálam, de a hely már megvan, hiszen ahol egy van, ott a többi is - szimbiózisban élnek bizonyos fákkal. Hétvégén már felszerelkezve megyek a helyre :)

A poén az, hogy pár napja írtam Neked, hogy nemsokára tervezek vásárolni én is pár darabot.

Ezt a darabot egyszerűen fogom felhasználni, olajakba teszem, így pár hét alatt jóféle szarvasgombás olajaim lesznek (repce, napraforgó, oliva). A többivel pedig (amit remélhetőleg ki fogok ásni már megvannak a terveim ;)

objekt678 2014.09.09. 20:55:42

Ne ! Ne tedd olajba!
Ez még egy pici, kevésbé érett darab.
Egyétek meg ! Élvezd ki a gomba ízét !
Telítődj el vele !

Bár ez csak egy nyári szarvasgomba, nem éri el a perigordi zamatosságát, de töltsd túl magad, hogy el tud dönteni: szereted-e, vagy csak az elvárásnak megfelelni akarsz, ami egy teljesen normális emberi viselkedés
A francia bor nekem mindig bejön. Még a "kocssiboruk" is jobb, mint nálunk a középszer.
Nekem nem jött be ( nem voltam képes ráérezni???) a sokszáz eurós kistermelői cognac. Karcosnak, durvának éreztem mindig, képtelen voltam megszokni.Bennem van a hiba.

A szarvasgombát jól meg kelll mosni. Valószinűsíthetően körömkefével is.
Aztán szeleteld fel vékonyra,vágd fel metéltre oszt bátran dobd bele bármilyen készülő kajádba.
Te nem sznob vagy, hanem ínyenc !!!!
Az én szakmámban elterjedt a sznobéria, de úgy, hogy nem éreznek ízeket.
Minden villámot magamra vonzok, ha bevallom, hogy szeretem a hosszú kávét, azzal pedig valóságos földrengést idézek elő, ha elmondom, hogy a pepsit azért kedvelem jobban,mint a cocát, mert vaníliásabb.
Azt meg nagyon szeretem.
A posztolók nagy többsége hülye.

Motorost szeretem olvasni, mert eredeti.Nem szégyenlem sokadszorra is leírni: a fickó (most ez nem a kommentelő) : őszseni és kész.
süti beállítások módosítása