Paprikás krumpli bográcsban, gazdagon
2013. július 02. írta: motoroskonyhaja

Paprikás krumpli bográcsban, gazdagon

A paprikás krumpli mindenki képzeletében úgy él, mint valami alsóbb rangú étel, amit ciki elkészíteni, pedig nagyon is finom lehet, csak normálisan kell tudni megfőzni (ergo FELEJTSÜK EL a száz éves úttörő recepteket, jó? Inkább kóstoljunk egy finom Unicumot a lazulás miatt). Egy "egyszerű" paprikás krumpli is zseniális tud lenni, ha olyan dolgokat is adunk hozzá, amivel gazdagíthatjuk az ételt! Csak jól jöhetünk ki belőle egy-egy családi vagy baráti bográcsolás alkalmával!

01.JPG

Itt a nyár, és milyen jóóó, hogy itt van! Végre mindenki szénné éghet, gyűjtheti a rákkultusz jegyeit, strandolhat, és persze grillezhet, bográcsolhat ;) Mi nemrég Balatonfenyvesen voltunk a barátainkkal, és nagyszerű pár napot töltöttünk el ott együtt (erről majd külön be is számolok, ha lesz elég időm rá ;). Az ott készített és elköltött ételek között volt a paprikás krumpli Special Edition is. Egyszerű, finom, gazdag, guszta. Ki kell próbálni!


Paprikás krumpli Pindy & Peti kedvére, gazdagon

Hozzávalók:
20 dkg nyers, füstölt kenyérszalonna
1 kg nyers krumpli
2 fej vöröshagyma
20 dkg parasztkolbász (a minimum minőség a Tóalmási!)
20 dkg csípős kolbász (Tóalmási, meg kell kóstolni)
30 dkg barna csiperke gomba
4 pár nyers debreceni
2 db tv paprika
5-6 szem koktélparadicsom
1 evőkanál zsír (NEM olaj)
3-4 babérlevél
8-10 szem borókabogyó
8 gerezd fokhagyma
8-10 szem koriandermag
1 teáskanál egész kömény
2-3 evőkanál fűszerpaprika (bogyiszlai, nem ipari, könyörgöm!!!)
bors

Elkészítése:
Rakjunk tüzet, és kezdjük el melegíteni a bográcsot. Nincs duma, ahogy egy mezei serpenyőnek, úgy a bográcsnak is melegednie kell, de ezt a legtöbben elfelejtik. Bahh.... Erre inni kell egy jéghideg száraz vörös hosszúlépést rögtön!

02.JPG

Amikor a bogrács kellően felhevült tegyük bele a zsírt, majd miután felolvadt szórjuk rá a szeletelt kenyérszalonnát. Imádom, amikor a szalonna-szórás után a kezemen azt a finom füst ízt érzem a szalonna illatával együtt.....
Ha a szalonna üvegesedni kezd (azaz még nem pirult meg) tegyük hozzá a félfőre vágott vöröshagymát, a karikázott Tóalmási parasztkolbászt és a köményt. Talán már írtam (kb. százszor), hogy a kömény a zsírban adja ki az aromáját, illatát.... Amikor a hagyma is kezd pirulni és a kolbász is kiadta a zsírját/levét -azért közben keverjük bátran- húzzuk kicsit arrébb a bográcsot a tűzről és adjuk hozzá a fűszerpaprikát (én két evőkanállal szoktam kezdeni). Gyors keverés, majd a bogrács vissza a tűzre. Nnnno, ilyenkor kell kiáltani a fehérnépnek, hogy készítsen egy új vörös hosszúlépést, de azonnal. De miket is beszélek! Ez már FRÖCCS legyen, de jéghideg! Amíg a kívánt nedű elkészül a darabolt barna csiperkét is tegyük a bogrács tartalmához 1-2 dl vízzel, és addig forgassuk a bográcsot, míg a gomba zsírjára nem sül (ez pont a nagyfröccs elpusztításának ideje, hehe). Most mehet hozzá a cikkekre vágott krumpli, és egy gyors kavarás után engedjük fel annyi vízzel az egészet, ami két ujjnyival ellepi a bogrács tartalmát. Mehetnek rögtön bele a fűszerek (addig óbégassunk egy újabb vörös nagyfröccs miatt: "hol van má'? Ide nekem izibe', stb). Tehát tegyük bele a koriandert, a zúzott fokhagymát és a szintén zúzott borókabogyót, a babérleveleket és a borsot is. Húúúú, ezt még leírni is hosszú volt, nemhogy beletenni, nosza hol az a fröccs? ;)

03.JPG

A tüzet most kell táplálni, hogy mielőbb felforrjon a bogrács tartalma. Amikor felforrt (ez számításaim szerint szintén egy finom vörös nagyfröccs elfogyasztásának ideje) karikázzuk bele a csípős Tóalmásit és a debrecenit, tegyük bele a hosszában kettévágott paprikákat, a felezett koktélparikat és a zúzott fokhagymát.

04.JPG

Sózzuk, lassan forraljuk, és addig rotyogtassuk, míg a krumpli meg nem puhul.

05.JPG

Közben kóstoljuk, ha kell fűszerpaprikával és sóval ízesíthetjük. Ha a krumplink megpuhult le lehet venni a bográcsot a tűzről, és azon melegében lehet tányérokba porciózni. Lehetne így is tálalni, de minek, ha lehet jobban is? ;)  Itt még hiányzik a finoman csípős savanyúság és a friss kenyér is....

kaja.JPG

Tehát szigorúan friss, puha kenyérrel (mi bükki kovászos parasztkenyérrel nyomtuk), és hideg, csípős savanyúval együk - a finom és jéghideg vörös fröccsök kíséretében.

Mindenkinek ízleni fog! Nem egy nagy etvasz, finom, kiadós, és ez egy IGAZI hazai! Szerintem vladimiro370 is örömét lelné egy ilyen bográcsos kajában (bár thai nyelvre továbbra sem tudom lefordítani, de az ötletet leírtam). Arról pedig -MÉG- nem is értekeztem, hogy mennyire jó meztelen lábbal a fenyőtüskés lágy talajon lépegetni, miközben lazán fröccsözök, és a lenyugvó nap simogatja közben a hátam.... ;)

Jó étvágyat Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://motoroskonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr335388343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vladimir0370 2013.07.02. 22:40:39

na! szuper! nem is emlekszem, mikor ettem ilyet utoljara. (ilyen gazdagon talan soha...) egyszeru formajat is vagy legalabb harom eve. de ez tenyleg jol hangzik, es raadasul jol is mutat.
mondd csak! tenyleg te csinalod a kepeket, tenyleg az aktualisan elkeszitett kajarol? gratulalok!
hu! fustolt szalonna! ezek az angolok rendesen megfustolni sem tudnak semmit...
majd megkerdezem th's child-ot, hogy mi thai-ul a bogracs. :-D

motoroskonyhaja 2013.07.03. 12:09:28

@vladimir0370: igen, én készítem a képeket mindig, de nem értem ebben mi a csodálkozni való? ;) Sokszor azért is nem sikerülnek olyan jól, mert van, amikor este 9-kor kajálunk és akkor már (lámpa ide, vaku oda) nem a legjobbak a fényviszonyok. De hát ez van, én meg is eszem, nem csak lefotózom, mint sok más blogger ;)

IMHO · http://imho.blog.hu 2013.07.03. 13:06:35

1 kg krumplihoz 20 dkg szalonna, 40 dkg kolbász, meg kb. 60 dkg debreceni?

Meg vagy te veszve, ez nem paprikás krumpli, hanem valami újgazdag rongyrázós moslék, "nekünk van pénzünk megadni a módját" szlogen alatt. Elcseszve az egyébként is kétes fűszerezésű kolbászlét a teljesen oda nem illő babérlevéllel, korianderrel meg borókabogyóval, ezek ugyanis nem a paprikás krumpli, hanem a vadételek és belsőségek fűszerei.

Főzhettél volna helyette ebből a pénzből rendes gulyást, normális húsokból.

A rendes paprikás krumpliban krumpli van, hagyma, zsír, só meg pirospaprika. Esetleg feketebors.

motoroskonyhaja 2013.07.03. 13:42:25

@IMHO: Szalonna, kolbász, debreceni= zsíros dolgok, amikből a zsír nagy része kiolvad, a krumpli pedig szépen felszívja. 4 felnőtt embernél ebből a mennyiségből nálunk kb. 1 tányérnyi maradt (ami pedig jó, ha éppen betoppan valaki, ugye?)
Babérlevél, koriander és boróka vadfűszerek? Hűha jó hogy szólsz, legközelebb a krumplifőzelékből kihagyom a babért, mert az sem vad, a keleti kajákból és a savanyúságokból a koriandert, mert azok sem abból készülnek és a nyulak mellől a borókát. Az nagyon ciki, ha én koktélba is szoktam tenni borókabogyót?

Szalonna: 200 Ft
Kolbászok 1000 Ft
Debreceni 500 Ft
Krumpli: 300 Ft
Többi hozzávaló 500 Ft
Összesen: 2500 Ft
Akárhogy is nézem, fejenként bő 600 Ft-ból ettünk egy finomat, mellete pedig jól is éreztük magunkat.
Ha neked ez rongyrázós javaslom olvass mást, de ne cordon beu receptet, mert egy rántott húshoz nem illik a sonka és a sajt... ;)

motoroskonyhaja 2013.07.03. 13:45:11

cordon bleu, természetesen ;)

IMHO · http://imho.blog.hu 2013.07.03. 14:00:09

@motoroskonyhaja: Azt főzöl, amit akarsz, de ha nem paprikás krumpli, akkor ne nevezd annak.

A krumplifőzelékből nyugodtan kihagyhatod a babért, a savanyúságból a koriandert. A keleti kaják nem tudom, hogy jönnek ide, a paprikás krumpli magyaros kaja. A nyúlhoz akkor kell a borókabogyó, ha vadasan csinálod.

A koktélhoz: a borókabogyó az északi népek fűszere, az északi népek meg hagyományosan töményet isznak, nem koktéloznak. Borókát leginkább pálinkának.

Ha nem tudod megkülönböztetni a cordon bleu-t a bécsi szelettől, mert neked mindkettő A "rántott hús" kategória, akkor én kérek elnézést.

Nem az a bajom, hogy főztél valami ismeretlen műfajú bográcsost, ami leginkább ragunak nézne ki, ha nem kolbász lenne benne, hanem natúr hús, hanem az a bajom, hogy csak azért, mert krumplit is raktál a bizarr fűszerezésű főtt kolbászraguhoz, elnevezted a kreációt paprikás krumplinak.

manes 2013.07.03. 14:57:35

@IMHO: " elnevezted a kreációt paprikás krumplinak" tök mindegy,hogy mi a neve ha finom. És a képekből és az összetevőkböl itélve annak tűnik.

motoroskonyhaja 2013.07.03. 15:16:30

@IMHO: pedig ez paprikás krumpli, ahogy írtam: gazdagon ;) Sőt: úgy kezdtem a postot: "ergo FELEJTSÜK EL a száz éves úttörő recepteket".
Az alap metódus ugyanaz, csak bőven van benne más is, hogy az alap -és szegényes- kaját ízben és állagban gazdagítsa (régen ezért szokák gazdagítani virslivel, kobáasszal stb - ami épp' kéznél volt). Ennyi erővel a bolti kenyeret sem lehetne kenyérnek nevezni, hiszen a kenyérben csak liszt van, élesztő (vagy kovász), só és víz. Erre mit csinálnak szerencsétlen kenyérgyárak? Egy csomó minden mást is beletesznek (nem csak az adalékokra gondolok, de van kukoricadara, olajbogyó, pirított hagyma, magok, stb.). Vagy lepődjek meg egy étteremben, ahol rántott sertésborda van az étlapon, de csont nélkül hozzák ki a húst?
Amúgy köszönöm, tisztában vagyok a bécsi szelettel, és pont azért rántott húst írtam és nem bécsi szeletet, mert az borjúból készül. De rántott húsnak rántott hús a cordon bleu is (a metódus ugyanis ugyanaz) csak gazdagon. Ahogy egy gyros sem bárányból készül itthon, de sorolhatnám.
Javaslom nézz körül egy kicsit fűszer-ügyben, ugyanis a világ már rég nem olyan fekete-fehér,mint ahogy Te látod. Az, hogy TE mihez tartod illőnek az egy dolog, az pedig egy másik, hogy rengeteg máshoz is jók, csak ki kell próbálni, ahogy rengetegen teszik is;) Millió olyan párosítás, ízesítés van, ami neked elsőre meghökkentő lehet (asado de buey - aragóniai csokoládés marha pl), hagyma lekvárok, chilis csoki, de ilyenek az almás, narancsos, gyümölcsös sörök is. Az ananászos sült csirke az már nem is sült csirke, mert az ananászt másra szokás használni? Na ugye ;)
Hidd el, igazán harmónikus ízvilágot értem el a bográcsban kevesebb, mint két mekis menü árából négy személyre.
Ui.: tavaly írtam pár jó kis lecsóreceptet vörösborral, camamberttel, cukkínivel, padlizsánnal, répával, stb ha érdekel ;)

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.03. 15:16:34

@manes: ez nem paprikás krumpli, hanem egy bográcsos (egytál) étel krumplival és sok egyébbel, paprika színű lében.
A fűszerezése (babér, boróka?!) és a sok húsnemű miatt pedig már már raguleves.

Ettől persze még lehet finom, nincs ezzel gond, de ez tényleg nem "paprikás krumpli"..

Na, most, hogy leírtam, látom hogy kettővel fölöttem másnak is pont ez jutott eszébe.l

Skunkworks 2013.07.03. 15:24:37

Ha paprikás krumpli, ha nem, én bezony benyomnék most egy nagy tányérral. Kovászos uborkával. Tényleg, azt is csinálni kellene. Ááá, sok itt a baj...

Országúti Ninja 2013.07.03. 15:48:29

@IMHO: "A rendes paprikás krumpliban krumpli van, hagyma, zsír, só meg pirospaprika. Esetleg feketebors.
"
Hát nem éppen. Ez max a paprikás krumpli alapja, de még ahhoz is kevés.

Vagoner pluSS 2013.07.03. 15:51:57

koktélparadicsom paprikás krumpliba, pff.

motoroskonyhaja 2013.07.03. 16:13:29

@Vagoner pluSS: azért használtam koktélparadicsomot, mert ilyenkor még nincs az az igazi, napérlelte, zamatos normál paradicsom sehol, viszont a koktélparadicsom alapból hasonló ízvilágú ahhoz. Természetesen nem lehet egy igazi, zamatos paradicsomot pótolni, de törekedtem a hasonló ízvilágra, amíg itthon is lesz a normális, napon érettből.

vladimir0370 2013.07.03. 16:17:49

@Skunkworks: csatlakozom! es mig ennem a masodik tanyerral, a neven is hajlando lennek gondolkodni...
@motoroskonyhaja: szerintem fel kene adnod a szakacskodast teljesen, es elgondolkodnod, hogy erdemes-e fozni proper nomenklatura nelkul... :-) mert azert vannak itt eletbevago kerdesek! (peldaul, hogy az-e az az? vagy lehet-e annak hivni az ezt? vay ha ebbe teszek azt, akkor ez meg ez marad-e, vagy mar annak hivjak? vagy hogg van-e neve?) ez szorakoztat engem! :-)

2013.07.03. 18:48:13

Whoa, ez állatul néz ki!
A múltkor csináltam én is paprikáskrumplit magamnak, hát súrolta az ehetetlenség határát. Majd próbálok ellesni dolgokat a receptből -- bár a kolbász/szalonna hozzávalókat nehéz lesz itt beszerezni, zsírt meg még egyenesen sehol sem láttam még.

Viszont fun fact: a kaprot "laoszi koriander"-nek hívják a thaiok. Ez csak onnan jutott eszembe, hogy ma sikerült találni, és nemsokára kétpofára zabálom a kovászos uborkát.

Azt egyébként nem tudom, tényleg ennyit piálsz-e főzés közben, mint sugallod, de ha igen, az király. :)

Hanem bogrács. Jót kérdeztél, vladimir, mert a thaiok szerintem nem használnak olyat (tényleg, a britek igen?). Viszont az neki a neve, hogy หม้อคอลดรอน. A "คอลดรอน", ha a betűket nézzük, az angol "cauldron" átírása a thai ábécére, a "หม้อ" pedig edényt jelent.
Garantáltan ez a bogrács, mert a thai wikipedián konkrétan a magyar gulyásleves képe van mellé mellékelve:
http://th.wikipedia.org/wiki/หม้อคอลดรอน

A thaiok ezt kb. úgy ejtik (magyarra átírva, nem angolra), hogy: maa-kaa-lod-raan. A pontos kiejtést leírni macera (meghallgatni könnyebb lenne, de a tetű online szótárakban nem találom -- mondom, szerintem ezt a dolgot a thaiok nem használják), de megpróbálom:

maa -- azért írom két "a"-val, mert hosszan kell ejteni a hangot. Tehát nem úgy, mint a magyar "ma" szóban, de ugyanaz az "a" hang, csak hosszan (mint az "awful"-ban, mondjuk). A tone/hanglejtés pedig a meglepetés/felkiáltás hozzá, mintha valaki rálépne a lábadra, és te magyarul azt mondanád: "naa". Ha itt rákeresel, meghallgathatod: www.thai-language.com/dict

kaa -- hosszú "a", de sima beszédmód (flat tone)

lod -- rövid "ó", és kérdően. Mintha valaki azt mondaná neked: "ennek a neve lod", és te visszakérdeznél: "lod?"

raan -- hosszú "a", és elvileg flat tone lenne, de a thaiok az idegen szavak végén mindig felkiáltanak. kérdezd meg a feleségedet, hogy mondják a pandamacit vagy a hőmérőt. szerintem ennek a végződése is ilyen.

Szóval maa-kaa-lod-raan. Legalábbis azt hiszem. :)

motoroskonyhaja 2013.07.03. 19:35:47

@vladimir0370: igen, én is ezen gondolkodom, hogy feladom. Végülis mikor szakács a szakács? Mert nem mindegy ám, hogy mikor és mit hívunk annak! Ha már otthon főz, az szakács? Vagy nem? És ha csúnyát készít? ;)

Amúgy én is jól szórakoztam ezen ;) Micsoda fontos dolgok vannak, igen :D

motoroskonyhaja 2013.07.03. 19:36:18

@vladimir0370: ja, Londonban van magyar bolt, ahol lehet bográcsot is kapni ;)

motoroskonyhaja 2013.07.03. 19:53:47

Most jut eszembe: mit szólnak majd az arabok és a mediterrán országokban élők, hogy a babérlevelet csak vadételekhez szabad adni?
Vagy a keletiek, akik mindenhez koriandert használnák? Ráadásul itthon nem találni olyan boltot, ahol egy savanyú uborkába ne tennének koriandert. Hűha: rossz irányba forog a világ, avagy "a krumplileves legyen krumplileves - elvtársak" ;)

motoroskonyhaja 2013.07.03. 19:54:32

@Th's child: 4-5 fröccs egy ilyen kanyar alatt sok? Hűha! Le kell szoknom sürgősen ;)

vladimir0370 2013.07.03. 21:38:49

@motoroskonyhaja: elarulok egy titkot, de ne mondd el senkinek! nem is londonban lakom, hanem del-nyugaton, devonban, az angol rivieran... csak halkan mondom, mert nem akarom masok egeszseget kockaztatni. ugyanis en is majdnem halalra rohogtem magam, hogy ezeknek itt rivierajuk van... psszt!

szoval gyerekkoromban imadtam a toltott paprikat. ti hogy vagytok/voltatok vele? fott krumplival, edes paradolicsomos szoszban! jujj! osszefut a nyal a szamban! egy baj volt vele, hogy nem szerettem a paprikat, amibe toltottek. de az ocsem sem. igy anyam ugy csinalt toltott paprikat, hogy nem tette a tolteleket bele a paprikaba. a paprikat csak egyszeruen kihagyta. nem volt paprika, slussz!
namost ezzel a toltottpaprikaval ket komoly problema volt. az egyik a paprika, amit nem is latott, de gondolom, ezt nem kell magyaraznom. a masik toltelek. ugyanis az nem volt semmiben. erted, ugye? egyszeruen nem volt semmi korulotte, amit toltott volna. mert nem volt paprika. a semmit meg meg anyam sem tudta tolteni, pedig nagyon ugyes volt az aldott fehernep! szoval igy meg toltott sem volt. tehat a toltott paprikabol kizarolag a toltes es a paprika hianyzott. eletem legfinomabb toltottpaprikai voltak!
talan ez a gyerekkori rejtett trauma az oka annak, hogy nekem semmi bajom nincs ezzel a paprikas krumplival...

vladimir0370 2013.07.03. 21:49:27

@Th's child: 5555555555555555555555555
most mutattam meg asszonykanak! aszongya, a maa az pot, vagyis edeny vagy fazek. de ennek a szonak nincs is ertelme. egyszeruen nem erti!
5555555555555555555555555
be akartam nala vagodni. de kar volt megtanulnom!
5555555555555555555555555

motoroskonyhaja 2013.07.04. 08:14:47

@vladimir0370: Gondoltam, hiszen akkor Londonoznál ezerrel ;) Az infó csupán azért ment, mert hátha jársz arrafelé és akkor tudsz venni, ha akarsz.

Töltött paprika: na ja, az fincsi volt! A paprikát én is utáltam rajta, mindig kipiszkáltam a tölteléket belőle és úgy ettem :)

objekt678 2013.07.05. 20:46:33

Így nem lesz fogyás ! Nem e lehetne e valamiként megjelölni ezt a kártékony blogot ?
Mondjuk egy piros körbe írt harmincassal, vagy legfeljebb egy ötvenessel ?
Ezzel jelezni, hogy ilyen, vagy ennél magasabb tömegű olvasóknak ez az oldal semmiképpen nem ajánlott !

Ez az IMHO nem egy ételszerető és azt élvezni tudó ember....

Kedves Motoros !
Valahol úgy általánosságban megemlítetted, hogy tudsz jó ázsiai élelmiszer megrendelő linkeket.
Nem e e lehetne e megtenned e :))

A fanyalgókkal ne foglalkozz !
....jók és étvágygerjesztőek a kajáitok !
Tiszták üdék, sallangtól mentes, evésre szánt élvezeti cikkek. Az étel elsősorban evésre való.

Abba ne hagyjátok !
Lelkesen szurkolok Nektek !

objekt678 2013.07.05. 21:42:38

A csuda vigyen el Motoros!
Annyira Krúdysan írsz le ételeket, mintha magad lennél Szindbád ! Ezt nem lehet evés nélkül kibírni !

Nem tartozik a bloghoz, de úgy-e van gyereketek ?
Nem kell megsértődni a kérdésért: nekem gyerekekkel együtt kerek a világ.
A csuda vigye el : ennem kell valamit. Este tízkor !

motoroskonyhaja 2013.07.07. 07:24:04

@objekt678: Ezek a jelölések nagyon tetszettek, mint ötlet ;)

DEHOGY hagyom abba, csak poénnak szántam nem kell félni, nyomom a saját hülyeségeimet tovább.

Kedves object678: igen, tudok jó ázsiai beszerző helyeket! De most én kérdezek: Te nem olvasod a blogomat vissza rendesen??? Irgum-burgum, pedig írtam erről is! Nézd csak meg a Jönnek a japánok! postokat (ott beszerzési helyeket is írtam, árakat és kiadósságot is)

Azért írok pár pesti elérhetőséget, ahol jó a választék. Ha arab, perzsa, török, stb. kell azt is tudok ám ;)

Bp. Pipa u. (Nagycsarnok mellett) Ázsia bolt
Legnagyobb itthoni választék a világ minden területéről. Jó japán, kínai, koreai, thai választék. Drága. Speciális dolgokból -mondjuk attól függ ki mit nevez speciálisnak ;)- nem minden kapható. Kártyával is lehet fizetni.
Bp. Rákóczi tér csarnok mellett Ázsia bolt. Koreai, vietnámi. Legjobb tészta, friss zöldség és fagyasztott választék Szavidőt viszont figyelni !!! Csak kp.
Bp. Kapy u. Kapy-Ázsia. Speciális japán cuccok. Kicsi a bolt, a választék is az pár szegmensben. csak kp.
Neten innen rendelek a legtöbbször:
www.japancentre.com. Gigászi választék, folyamatos akciók, jó árak és gyors szállítás. Olcsóbb, mintha itthon vennéd Nem csak japán! Kínai, thai, koreai is van.
Remélem tudtam segíteni, ha más bolt is kell csak szólj

Bécs (ha arra visz az út): Naschmarkt. Szintén olcsóbb, mint Bp.

Remélem tudtam segíteni ;)

motoroskonyhaja 2013.07.07. 07:26:02

@objekt678: ez nagyon kedves, de én sajnos nagyon messze vagyok Krúdytól (igyekszem a saját stílusomat "átvinni" a szövegen keresztül, az viszont igaz).

Nem sértődtem meg, nem olyan vagyok;)
Nincs közös gyerek. Mindkettőnknek ez a második házassága, és az elsőből vannak gyerekek.

Yoss 2014.05.19. 18:46:43

@IMHO: Akkor hívd, ahogy akarod, de ez tuti jó cucc. A kovenciókat meg hagy a toszba. Ha nem kísérletezel, akkor megrekedsz, ahol vagy. Szóval csak bátran. Jó ez az anyag, akárki meglássa, csinálok is egy ilyent :)

motoroskonyhaja 2014.05.22. 08:49:06

@Yoss: Igen, tényleg jó cucc, próbáld ki nyugodtan nem fogsz csalódni benne :) A kedves kommentelő azt nem értette meg, hogy teljesen ugyanúgy készül, mint a klasszikus paprikás krumpli, csak mindegyik főzési fázisnál pluszban gazdagítom az ételt pár újabb dologgal.
süti beállítások módosítása